Zwroty i reklamacje
Jak dokonać zwrotu?
Krok 1: Zgłoszenie zwrotu
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji przed upływem terminu 14 dni od otrzymania zamówienia, np.:
- wyślij wiadomość e-mail na adres: kontakt@paul-zaopatrzenie.pl
- prześlij oświadczenie w formie papierowej razem ze zwracanym towarem
Informacje niezbędne do zrealizowania zwrotu:
- numer zamówienia lub/i numer dowodu zakupu (paragon lub faktura jest przesyłana razem z zamówieniem)
- lista zwracanych produktów
Możesz skorzystać z przygotowanego przez nas oświadczenia, jednak nie jest to obowiązkowe.
Krok 2: Odesłanie produktu
Zwracane produkty należy wysłać na adres: ul. Kadrowa 116, 04-426 Warszawa nie później niż 14 dni od dnia, w którym zwrot został zgłoszony. Nie pokrywamy kosztów odesłania towaru.
W przypadku zwrotu przez osobę prywatną, prosimy o dołączenie dowodu zakupu.
Krok 3: Zwrot środków
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie płatności, w tym koszty dostarczenia przesyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).
Zwrot środków nastąpi nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zostanie wskazany inny numer konta, na który ma zostać dokonany zwrot środków.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanych produktów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jak złożyć reklamację?
Krok 1: Zgłoszenie reklamacji
Wyślij wiadomość e-mail na adres kontakt@paul-zaopatrzenie.pl, opisując przyczynę reklamacji.
Krok 2: Rozpatrzenie
Po otrzymaniu wiadomości skontaktujemy się z Tobą w celu poinformowania o decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.